×

Príbeh Nutline

1996

Zrodila sa značka Nutline a začína predávať svoj prvý produkt: slnečnicové semienka.

2000

Nutline expanduje a predáva ušľachtilé orechy z rady dýňových semienok.

2004

Značka pre každú príležitosť, Nutline uvádza na trh „balenie, o ktoré sa môžete deliť”.

2007

Nutline naďalej prekvapuje svojich zákazníkov a uvádza radu surových a aromatických slnečnicových semienok.

2008

Prémiové portfólio Nutline sa rozširuje uvedením rady „Noble Nuts Mixes“ (Prémiová zmes orechov).
Na trhu sa objavujú semienka Big Super Size (väčších rozmerov).

2010

Portfólio Nutline doplňujú čierne semená a arašidy.

2011

Nutline rozširuje segment prúžkovaných semienok a uvádza nový produkt 300 g.

2012

Portfólio bolo rozšírené o semienka s príchuťou papriky v balení 300 g, o ktoré sa môžete skvelo podeliť s priateľmi.

2014

Nutline uvádza na trh biele slnečnicové semienka v rôznych príchutiach.

2015

Semienka Nutline sa začínajú predávať v novom balení, sú väčšie a lepšie pražené.
Arašidy Fiesta sa začínajú predávať znovu pod zárukou kvality Nutline.

2016

Nutline začína predávať balenie 200 g čiernych a bielych semienok.